Från Östersund till Mörsil

3kommentarer

När vi kom till Östersund var vi tvungna till att handla och när vi ändå var där så passade vi på att äta lite lunch. Från Östersund till Mörsil så är det ca en timmes körning. Efter alla timmar i bilen så var ju den sträckan snabbt avklarad. I Mörsil så bor vi i hos min svärsons tvillingsyster med familj. Det var ett kärt återseende när vi kom fram. Eddie och jag har ett eget litet hus där vi trivs mycket bra. 

(null)

Eddie var badsugen efter morgonen och förmiddagens biltur och eftersom A bor intill Semlaån så fick det bli bad både för stor som liten. 

(null)

(null)

Det blev nog tre bad för vissa i familjen den eftermiddagen. Jag nöjde mig med att plaska lite med fötterna just vid detta tillfället. 

Fortsättning följer 🤩



3 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

10 Jul 2021 05:09

Vilken underbar liten stuga du och Eddie får ha alldeles för er själva. Man blir glad bara av att se den :D Härliga bilder från ån och vilken fantastisk badplats med inbyggd dusch. Vädret ser ut att vara pricken över i så allt verkar ha varit perfekt.
Kram

Micke

11 Jul 2021 19:32

Fin liten stuga där och jag förstår att Eddie trivs i den miljön, det hade jag med.
Toppen ju. :)

Ha en fin kväll nu.

S

11 Jul 2021 19:37

En sån fin liten stuga. Badplatsen var ju riktigt häftig! Ni ser ut att ha det bra. Jämtland är så vackert (mina barn är födda i Östersund). Kan vara kul att se ett annat landskap än det man är van vid, finns så mycket fint i Sverige.

Ha en härlig fortsatt semester, kram!

Kommentera

Publiceras ej