Armar som på en orangutang!

2kommentarer


Flyttkartonger, möbler, påsar, säckar och lite av varje har burits från det ena stället till det andra. Mina armar ömmar speciellt den vänstra men det beror nog mer på tredje sprutan än på flytten. Det är underbart skönt att äntligen vara på plats och inatt ska jag få sova i min säng i mitt nya hem. Som jag längtat. Just nu känns det som om jag aldrig mer kommer att veta var jag har mina prylar men förhoppningsvis kommer det bli ordning till slut. 

(null)

Jag ska försöka sortera ut sådan som jag inte använt sedan förra flytten, men känner jag mig själv rätt så lär det inte bli lätt. Jag har en plan, det är en väldigt bra början. 

Då var det lördag 🤩
Önskar er en fin sådan! 

2 kommentarer

Anki

11 Dec 2021 08:50

Så skönt att du nu är på plats i nya lägenheten!
Ha en fin helg!
Kram

Ibod11 - Ingrid

11 Dec 2021 19:23

Det tar på krafterna att flytta men nu kan du ta det lugnt, om du vill och klarar det :D Uppackandet kan du ta i den takt du känner för men jag vet ju hur jag själv fungerar och hur jag gjorde. Det var alldeles för roligt att få ordning för att ta det lugnt :D Det är bra att ha en plan och din jättefina ängel kan övervaka att du håller dig till den.
Kram

Kommentera

Publiceras ej