Utomhusbio med extra allt!

1kommentarer

När dottern för någon vecka sedan skickade en hint om att kommunen och olika idrottsföreningar skulle fixa med utomhusbio på olika platser så var jag inte sen med att haka på. Vädret höll nästan uppe, helt ärligt så märkte jag inte att det duggat under filmens gång. Det var när filten skulle vikas ihop som jag suttit inlindad i som jag märkte att den var blöt. Lassgård är ju en av mina favoriter och rollen som Marianne spelar han med bravur. Filmen är verklighetsbaserad och det är ett ämne som berör och som kan vara svårt att sätta sig in om man inte själv är drabbad eller är nära anhörig. Mycket bra film.

(null)

(null)

Innan filmen började så dukade vi upp och mumsade i oss av vår medhavda picknickkorg. Är det utomhus picknick så är det. Det var vi de enda som hade anammat så vi fick många undrande och trånade blickar åt vårt håll. Men vad brydde vi oss om det, vi åt och myste. 

(null)

(null)

Gott och trevligt ska det vara ❤️

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

17 Aug 2021 22:04

Vad mysigt och vilken tur att det inte blev mer än lite duggregn. Det står ju helt tydligt på anslaget att det är picknickvisning så då ska man väl ha filt och något gott att stoppa i magarna med sig :D Det var säkert många avundsjuka blickar som riktades mot er.
Kram

Kommentera

Publiceras ej