Det är mobilens fel

4kommentarer

Idag när jag körde hem från jobbet så var det så otroligt vackert när solens stålar kämpade för att ta sig igenom denna disiga morgon. När jag kom hem och Eddie skulle rastas så fick min Nikon följa med ut. Det tillhör inte vanligheten att min kamera får rastas nu för tiden. Förut så var jag ute varje dag med min kamera, spelade ingen roll var jag skulle så låg den i väskan. Körde jag bilen så hade jag den i framsätet där jag lätt kunde ta fram den om jag stannade längs med vägen för att föreviga något som föll mig i smaken. Kameran är ofta med i bilen när jag kör till öland eftersom den alltid ligger i min packväska men det är sällan jag använder den. Jag misstänker att det är mobilens fel att kameran glöms bort eftersom utvecklingen på mobilkameran har tagit stora steg framåt.  Dagens lilla fotostund gav mersmak även om det inte var något speciellt som jag riktade linsen mot. 

(null)

(null)

(null)

Ny vecka!
Det får nog bli en
sväng till stugan.


4 kommentarer

Erika

09 Mar 2020 07:24

Så fina bilder! Vilket öga du har för det vackra som är lätt att missa.

Ibod11 - Ingrid

09 Mar 2020 10:41

Mobilerna tar fina foton men de går inte att jämföra med en bra kamera. Jag älskar den sista bilden med en ensam liten droppe i fokus :D De andra bilderna är också fina och jag tror säkert att du fick mersmak av resultatet av fotostunden :D
Kram

S

10 Mar 2020 17:54

Speciellt eller ej, det blir väl en definitionsfråga. Vackert nog tycker jag.

Ha det lugnt och skönt, kram!

Pernilla

12 Mar 2020 20:41

Jag älskar min mobilkamera men den slår inte en bra ”riktig” kamera. Vilka fantastiska bilder du tagit.
/P

Kommentera

Publiceras ej