Ledig onsdag i solskenet!

3kommentarer

Vaknade efter en härlig sovmorgon så det var bara till att hoppa i kläderna för Eddie väntade vid dörren. Käkade långfrukost med världens godaste ägg och annat smaskigt innan jag ställde mig vid vedkapen en stund. Hängde även ut de nytvättade sängkläderna idag, de torkade på en halvtimme i blåsten. För blåst har det gjort även idag och förväntas göra från och till hela veckan om man nu ska tro på meteorologerna. Hade lovat att köra hem till föräldrarna men innan dess fick det bli en låååååång promenad med mina kära hundvänner. Eddie fick gå i koppel idag för en av tikarna luktde extra gott. Helt otroligt skönt att få lite D-vitamin och dagsljus, det gav extra energi kan jag lova. Just nu försöker jag lapa i mig all tänkbar energi som finns att tillgå. Promenader är mycket bra medicin. 

(null)

(null)

Blev ett roligt foto på oss idag när solen stod lågt i tallskogen. Vi ser nästan ut som tallar vi också. 

(null)

Kommer sova väldigt
gott inatt!

3 kommentarer

Anonym

23 Jan 2020 15:55

Det är ofta de små händelserna som ger oss glädje i vardagen. En god frukost, härligt väder, trots blåst, att promenera i tillsammans med vänner och hundar är ett gott exempel. Men även att få ställa sig vid vedkapen en stund eller torka lakan i sol och blåst kan räknas dit. Man hinner tänka mycket medan man utför de sysslorna. Allt det här ger dig styrka att möta lite svårare stunder och jag skickar massor av styrkekramar för lite extra kraft <3
Härliga bilder som ger vårkänslor :D

Erika

23 Jan 2020 20:27

Härligt med solljus! Efterlängtat!

Micke

25 Jan 2020 14:01

Härligt med promenad i vänners lag..speciellt fyrbenta .
Bästa medicinen för mycket.

Svanar är fina djur de också..även om de bara har två ben. ;)

Ha det underbart denna lördag nu.

Kommentera

Publiceras ej