Sommarvärme på ön!

2kommentarer

Inte lika hett idag med sin 26 grader i skuggan som vi hade igår. Men å andra sidan är klockan bara förmiddag.  Eddie och jag har gått en långrunda, den var mest för min skull för Eddie tycker det är så varmt ute nu. Ska måla lite till idag på lekstugan. Det finns alltid att göra så jag behöver inte vara orolig för att bli sysslolös. Det är bara energ, lust och vilja som saknas. Jag sätter mig ner och njuter så länge, plötsligt händer det.

(null)

(null)

Skönt med värme 
iallafall.

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

17 Aug 2020 18:18

Puh och pust för sådan värme. Jag förstår Eddie så väl men han är snäll och följer med när Matte vill ut. Lekstugan blir så fin men du gör rätt i att ta det lite lugnt och vänta tills lusten kommer. Du måste ta hand om dig så att kraften inte tar helt slut.
Kram

Erika

19 Aug 2020 06:38

Den lekstugan kommer ju att bli SÅ fin 👌!

Kommentera

Publiceras ej