Den som byxor har.....

1kommentarer

Förlåt! Men jag kan inte låta bli att skratta. Stackars Eddie har börjat slicka på ett sår som han har på vänster bakbenet. Flugorna gör honom tokig när han är ute och då slickar han igen. Idag har Eddie legat inne hela dagen för att slippa flygfäna, han har bara fått gå på sina promenader. Eftersom Eddie älskar att vara ute så fick det bli byxor på ikväll. Jag har även hämtat tratten om det är så att han ändå försöker komma åt såret. Får se hur det ser ut i morgon när jag kommer hem från jobbet. Söt liten byxrumpa har han iallafall. Talesättet att man aldrig ska skratta åt någon utan med någon har jag lite svårt att hålla på här. 

(null)

🤣

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

11 Aug 2020 18:59

Hahaha, jag skrattar också men det är ett snällt skratt :D Så himla söt rumpa med byxor <3
Det får mig att tänka på när Kasper hade opererat bort en stor fettknöl på sidan och jag inte ville tvinga honom att ha tratt. Det gick jättebra med en t-shirt i stället och jag tror att han mådde mycket bättre med den än med en tratt.
Kramar till både dig och Eddie.

Kommentera

Publiceras ej