Vackert väder!

1kommentarer

En liten sväng till stugan måste ju hinnas med i dessa bråda tider. Den bästa platsen för att rensa hjärnan. Jag beställde singel och stenmjöl av en åkare på ön, detta levererades i början på förra veckan. Jag håller på att  kantgräva runt gatstenen där gräset har vuxit sig fast. Där är ett näste för myror och ogräs så därför tar jag bort jorden och ersätter den med stenmjöl, varken myror eller ogräs vill vistas där då. (Hoppas jag)  Det tar sin lilla tid men jag lovar det är värt varenda timme.  Jag lyssnar på en spännande ljudbok samtidigt så tiden går väldigt fort. Helt ärligt så pillar jag med andra projekt samtidigt för att bryta av lite. Flaggstången är nertagen, håller på att fundera ut något riktigt kuligt att ha i runddelen framöver tillsammans med flaggstången. Sonen hade några grymt bra förslag. Får se hur jag får ihop det.

(null)

(null)

Hem för att nattjobba!




1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

21 Apr 2020 19:27

Du fortsätter att slita på med allt som ska göras. Jag tyckte också att det var kul med olika projekt när vi hade trädgård så jag förstår att energin flödar hos dig och att det känns väldigt bra. Snyggt blir det också :D Jag gillar verkligen stenrabbatterna längs husgrunden. Både snyggt och bra. Nu ser jag fram mot att få se vad det blir för fint runt flaggstången :D Det måste ju vara något som pryder den väldigt fina trädgårdsgången.
Kram

Kommentera

Publiceras ej