Störst och minst❣️

1kommentarer

Idag har Eddie jag varit ute på en härlig vårpromenad med två av mina fantastiska barnbarn. Det största och det minsta av mina hjärtan. Solen sken och jackorna åkte av, minstingen sov och höll krampaktigt i sin någon stora snuttefilt. Eddie kämpade på i sin päls med tungan släpande. Mycket att lukta på, så det var helt onödigt att lyfta på benet den sista halvtimmen men många benlyft blev det. Vi passerade vitsippeklädda skogspartier och ån som ringlade sig vackert i underbar natur. Vi njöt och njöt, andades djupt medan vi memorerade varje ögonblick. Våren är underbar.

(null)

(null)
 
(null)

(null)

(null)

(null)

Blåst även idag,
men vinden är skön.

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

17 Apr 2019 20:16

Men oj, vilka härliga bilder från er sköna promenad. Tack för skrattet jag fick när jag såg ett par fötter och en jättefilt :D Här har jag inte sett några blå- eller vitsippor än och vitsippor brukar det alltid vara ont om. Fint med en liten gul fläck i vitsippshavet. Men det allra bästa är den lycka ni kände och glädjen i hela inlägget :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej