Skrap och pill!

1kommentarer

Mitt lilla lusthus på ön även kallad spelhålan ska få sig en renovering. Den ska målas och takpappen som sett sina bästa dagar behöver bytas. Några bräder som börjat ruttna ska också bytas ut och fönstren ska kittas om och målas. Så idag har jag skrapat, pillat bort gammalt kitt och tvättat med målartvätt. Hade först tänkt byta ut de gamla fönstren men de får hänga med ett tag till. När jag sovit en stund i morgon efter nattens jobb bär det av till ön. Längtar!

(null)

(null)

Ny månad, ny vecka!

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

01 Apr 2019 20:15

Du är så duktig och fixar så mycket med allt möjligt. Nu för tiden känner jag bara att det är skönt att det inte är jag som måste ta itu med liknande uppgifter. Men det fanns en tid då jag också tyckte att det var roligt och då energin och längtan fanns. Därför förstår jag dig väldigt väl och önskar dig massor av kul när du gör fint :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej