Mina tokiga arbetskamrater!

1kommentarer

Jag kokar kaffe och te till mina arbetskamrater på morgonen och de kokar te till mig på kvällen. Det är alltid lika spännande att se vad de hittat på. En av mina jobbarkompisar har väldigt mycket hyss för sig. Skrattar gott varje gång jag går till köket för att fylla min tekopp, jag vet aldrig vad den redan är fylld av. Ibland finns det även en liten tallrik med något smaskigt, allt från en bit tårta till paj. Härligt med snälla och påhittiga arbetskamrater. 

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej och hå
måndag igen 🤗! 

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

08 Apr 2019 14:18

Vilken härlig stämning ni verkar ha på er arbetsplats :) Kul och spännande att se vad som väntar när du kommer. Jag kanske har uppfattat fel men jag har fått för mig att du arbetar ensam på nätterna (frånsett att du har världens bästa Eddie där). Då måste det vara extra uppskattat att dina arbetskamrater inkluderar dig på detta sätt :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej