Blad utan sippa!

2kommentarer

I skogen utanför min arbetsplats är det fantastisk fint. Går man den lilla stigen genom bokskogen kommer man ner till havet. Bokskogen brukar stå i en matta av vitsippor så här års. Men i år är det bara gröna blad och endast ett fåtal blommor. Så vitt jag vet har det inte varit så blomfattigt så slänge jag minns. Eddie och jag får ta oss en sväng till andra ställen för att se hur det står till med blommorna där. 

(null)

(null)

(null)

Härligt väder i påsk,
synd att sova då!

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

22 Apr 2019 16:05

Det är vackert även utan själva blommorna, även om jag faktiskt ser en del. Undrar vad det beror på. Kanske är de bara lite vårtrötta och knopparna kanske fortfarande gömmer sig under bladen. Jag hoppas att det snart ser ut som det ska. Men ni hittar säkert andra platser som är täckta av vitsippsblommor :D
Kram

S(Ord2)

23 Apr 2019 06:31

Här finns en del blommande sippor, men jag tycker inte att det är så där överdådigt som det kan vara. Ingen aning om varför...
Ha dig en bra vecka nu när vi klarat av ägg-ätandet!

Kommentera

Publiceras ej