Helgens nöje på plats!

2kommentarer

Jag älskar höjder så ni kan tro att jag är nöjd nu när liften är på plats. Pappas gamla slitna lada måste fixas så då är det ju bra att han har en dotter som inte räds höjder. Nu är ju inte ladan så hög, bara 8 och liften klara 12 m så det är goda mått. Pappa sitter på en stol och ger goda råd, medan jag står i liften och gör som jag vill. Nu blir det sängen för i morgon är jag och mina hantlangare redo för att fortsätta i det fina vädret som utlovats. 

(null)


(null)

(null)

(null)

Sov gott!
Det ska jag göra. 
Fortsättning följer 😁

2 kommentarer

Pernilla

13 Oct 2018 17:45

Oj! Du är tuff du! Jag är nog lite spak på 8 m över marken men rädd är jag inte direkt. Men att stå där och jobba samtidigt är en helt annan grej!
/P

Ibod11 - Ingrid

23 Oct 2018 21:09

Usch och fy, jag som känner mig jätteduktig om jag klättrar upp några meter på en stege. Bra gjort att fixa den höjden :) Vilket bra samarbete mellan dig och din pappa. Goda råd är bra att få men han fick nog ropa högt om du skulle höra så högt upp ;)
Kram

Kommentera

Publiceras ej