Trevlig Midsommar!

1kommentarer

Körde en runda till ön igår innan jobbet. Fixade och donade lite innan gästerna skulle komma. Alltid lika trevligt när husvagnarna börjar rulla in på min tomt. Glada och längtande barn som äntligen har sommarlov och med midsommarhelgen som stundar. Vi brukar vara ett rätt så stort gäng i alla åldrar, det är tionde året nu som vi firara midsommar i stugan. Barnen växer upp och en del nya har kommit till med åren. Väldigt trevligt. Jag jobbar midsommaraftons natt också så jag dyker inte upp förrän på lördagen precis lagom till kroppkakelunchen. Längtar! 
 
 
 
❣️

1 kommentarer

Ibod11

23 Jun 2018 16:45

Vilken jättehärlig bild på fina ungar :D Roligt att kunna samlas på en så fin plats och fira tillsammans. När våra barn var yngre var vi ett stort gäng som varje år firade på en loge på en gård men nu för tiden blir det inte mycket firande.
Kroppkakor har jag inte ätit sedan jag bodde hemma hos mina föräldrar. Jag tyckte bäst om dem som skivade och stekta dagen efter :)
Fortsatt trevlig midsommarhelg :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej