Mina fina pioner!

3kommentarer

Mina pioner har gått från små och klena till välväxta med riklig blomning. När jag satte spaden i jorden för att gräva upp pionerna för att förhoppningsvis ge dessa fina blommor en bättre miljö hade min kära fader massor av åsikter om detta. Blommorna kommer att dö, de kommer aldrig att bli något mer med dem.... Men jag fortsatte mitt grävande och det slutade med att jag hade så många nya pionrötter så det blev över till honom också. Mest bara för att retas. Hur som så blev deras nya hem med bättre förutsättningar ett mycket bra drag av mig. De pappa satte blommar också fint men inte som mina, naturligtvis. 
 
 
 
 
Nu ska Eddie och jag ut och
rycka ogräs 🐾😁

3 kommentarer

Ibod11

11 Jun 2018 19:02

Förstår att du är stolt över ditt lyckade resultat. Väldigt fina pioner :D Din pappa blev säkert nöjd han också och du fick känna dig lite som en segrare ;)
Kram

S

12 Jun 2018 12:12

Wow, tjusiga! Du har gröna fingrar. :) Pioner är ljuvliga, hade jag haft en trädgård så...

Kram!

Pernilla

12 Jun 2018 22:32

Wow!
Jag hade, hade en ljusrosa urläcker Pion. Men de gillar inte vovvegödsel från hanhundar.
/P

Kommentera

Publiceras ej