Ånnaboda - Storstenshöjden

3kommentarer

Marknad och utställning i ett soligt och väldigt varmt Ånnaboda på toppen av storstenshöjden. "Glöm inte att dricka" uppmanas besökarna hela tiden från högtalarna. Här är så mycket bilar, motorcyklar, traktorer, motorer, mopeder av alla tänkabara färger och modeller. Man kan köpa allt från trasiga handskar till välpolerade ting. Trevliga och väldigt pratglada försäljare, jag är ju inte sen till att haka på så det tar sin lilla tid att ta sig framåt. 100 kr har jag redan gjort mig av med, ännu är inte budgeten sprängd så det får helt enkelt bli en runda till.
 
 
 
 
 
 
 
Nu kör vi ett varv till!
 
🚘

3 kommentarer

Ibod11

02 Jun 2018 11:28

Hahaha, det är tur att vi är olika i vissa avseenden. Jag skulle göra allt för att undvika motorevent i alla former ;) Men om ni gillar det så är jag glad för att ni fick en fin dag med mycket att titta på ...och kanske köpa :D
Kram

S

05 Jun 2018 06:24

Jag har inte ens körkort! Men lite kul ser det ut, gamla saker är ju alltid roligt.

Kram!

Pernilla

06 Jun 2018 19:19

Har en kund som åkte för att ställa ut där. I min mening har han lite gammalt skräp....nej, jag säger det inte högt. Men han har någon grävmaskin och den är inte så fin, typ. Men lite kul är det att man kan bevara så gamla maskiner.
/P

Kommentera

Publiceras ej