Julgransförsäljning!

1kommentarer

Idag börjar den årliga julgransförsälningen för min lillebror och mig. Sedan barnsben har vi varit med på fisktorget för att göra julen grön inomhus för många. Nu vill fler och fler köpa julgran tidigare än innan, många köper för att klä redan runt Lucia. Så nu hoppas vi att våra trogna kunder hållt ut för att vänta in oss. Jag har sett till att bli lite ledigt från nattjobbet för att vara utomhus över en vecka, lyckades i och för sig klämma in en natt. Kan ju inte hålla mig borta allt för länge. Vädret hade ju gärna kunnat få vara bättre, här ösregnar det och blåååååååååser mer än vanligt. Lager på lager på lager med kläder så förhoppningsvis ska jag inte bli blöt eller kall. Te och massor av mat så svälta ska jag inte heller behöva. 
 
 
🌲 

1 kommentarer

Pernilla

16 Dec 2017 22:26

Vilken fin gran. Hoppas de sista dagarna kan bjuda dej på lite sol.

Kommentera

Publiceras ej