Julaftonsmorgon!

1kommentarer

Sitter på jobbet, allt är just nu lugnt och stilla. Det är julaftonsmorgon och granen med sin röda kulor lyser så fint i köket. Igår hade jag en fantastik frukost med delar av min familj. Så mysigt och avkopplande. Det är ju inte min jul detta året så då passar jag på att jobba några nätter. Veckan med julgransförsäljningen är över. Vädret har verkligen varit på min sida. Med tanke på att det regnat nästan hela hösten och delar av vintern så känns det som om det var första veckan på länge utan regn. När jag körde till jobbet i gårkväll var det 12 plusgrader. Att det eventuellt kan bli en vit jul kan vi ju glömma. Men gröna jular är också vackra.
 
 
 
 
God Jul till er alla 🌲!
Glöm inte bort att andas 💞

1 kommentarer

Pernilla

24 Dec 2017 13:33

Det är ju på julen man ska andas, andas lugnt och sakta. Men så är det i te för de flesta. Vi har sagt nej, nej och nej och stannar hemma. Vi har vårt eget och den äldsta kommer hem. Så lagom och trevligt. Man hinner umgås och prata och allt är så där lagom.
God Jul!
/P

Kommentera

Publiceras ej