Grattis till mig!

2kommentarer

Tur det finns gottegrisar i familjen eftersom jag hade turen att vinna en hel korg med 16 olika påsar godis. Det var ju några år sedan jag slutade äta godis, så för egen del nöjer jag mig med att titta på när andra äter. Hur som så var det jag som vann utlottningen på denna korg genom att skriva mitt namn och telefonummer på en lapp då jag var på utlämningsstället för att hämta mitt paket. Flickan i kassan frågade om jag ville delta eftersom jag hämtade mitt paket samma dag då den anlänt från företaget, jag skrev mitt namn på en lapp pussade på lappen och sa tre gånger "hoppas jag vinner". Några dagar senare kom telefonsamtalet, även om jag nu inte äter godis så blev jag väldigt glad över vinsten.
 
 
Smaka gärna 😁😉!

2 kommentarer

S (Ord2)

12 Dec 2017 13:25

Grattis! :) Då har du säkert tur med annat också. Om inte annat blir du en populär person som bjuder på smaskigt godis. ;)

Kram!

Pernilla

16 Dec 2017 11:18

Joho! Grattis!
Då behöver ni inte baka julgodis. Fast det kanske du vill göra en då?
/P

Kommentera

Publiceras ej