En för alla tillfälle!

1kommentarer

Jag älskar te i alla möjliga och omöjliga smaker och utföranden. Med handen på hjärtat så är det löste som är min absoluta favorit. Jag brukar alltid köpa mitt löste i stadens tebutik. Röda, vita, gröna och svarta, de vita teerna är sååååååå goda. Oftast så köper jag några olika sorter men problemet är att jag dricker ännu mera te när jag har löste hemma så för att ransonera mitt drickande så får det bli påste Ibland. Eftersom jag borde dricka mera av annan dryck och jag inte är så bra på just det så får ju inte magen ständigt vara full av te. När jag var och handlade sist så var det rabatt på mina favorittteer, så nu har jag fyllt på mitt lilla teförråd och det finns en hel del att välja på. 
 
 
 
😁

1 kommentarer

Pernilla

06 Dec 2017 22:07

Har du provat något av Kränku:s te? Jag kan rekommendera Kalkstensdrömmar eller det traditionella Guteblandning. De finns att köpa på nätet, kraenku.se
/P

Kommentera

Publiceras ej