Pappa mamma barn!

2kommentarer

Om några veckor kommer det att flytta in en liten lurvig Australian Shepherdskille hos mig. Det är nu två år sedan min underbara Gozzi lämnade jordelivet, har tagit några år men nu är jag redo igen för att bli hundägare. Så var beredda på att bloggen kommer att matas full av valpfoton i alla möjliga och omöjliga situationer och miljöer.
 
Hanen till vänster är SoNS G'Outside The Fire import från Tyskland bor i Örebro 
 
 
Tiken till höger är Tillyhills Vildvittra "Mindy" bor i Karlskrona
 
 
Denna sötnos är Tillyhills En På Miljonen och kommer att heta EddieUnik
 
 
 
Det är nästan sötvarning på honom!
 
😁

2 kommentarer

Pernilla

30 Apr 2017 21:11

Vilken söt-chock! Jag har ju själv börjat nämna att hag börjar bli sugen på en ny jobbarkompis. Plötsligt bombas jag av valp-bilder och tips. Men jag är i te redo för en fjärde hund ännu. Men sugen.
/P

Sara

02 May 2017 08:33

Åh, så söt!

Kommentera

Publiceras ej