Vilken fest!

0kommentarer

Känns lite konstigt att säga att jag varit ledig i helgen trotts att jag jobbade natten mellan fredag och lördag, men det är så jag känner varje gång jag jobbar helgnatten. Hur som så var det inte det jag skulle skriva om ikväll, utan om den fantastiska roliga och mumsiga festen jag var på igår. Jag misstänker att det fanns en och annan bultande tining idag, den sista gästen gick visst hem 06.15 och det var inte jag för då sov jag redan. Det har inte blivit många knop gjorde idag men den har varit behagligt mysig på alla sätt och vis. Så får jag inte glömma bort att skriva att jag äntligen fått min timme tillbaka, konstigt att jag inte kan förlika mig med att ha den utlånad.
 

Lika bra jag lägger mig tidigt ikväll!
Ska upp med tuppen för att köra till barnbarnen i Kalmar.
 
:-)
 
 

Kommentera

Publiceras ej