Två månader till julafton!

0kommentarer

Känns lite konstigt, inget ovanligt i och för sig lika dant varje år, när man går in i affären och tomtarna står på rad. 24 oktober och två månader innan jul, vem köper tomtar nu liksom. Tänk om all denna nederbörden hade kommit i snö.... då du!!! För ett antal år sedan så kom det massvis med snö i oktober/november och ek grenarna knäcktes eftersom de fortfarande var klädda med löv. Jag ska inte klaga på vädret eftersom vi behöver massvis med regn. Om jag inte fick allt om bakfoten så såg jag flertalet blixtar igår då jag var ute och körde. Ska bli spännande att se ifall väderprognosen håller i sig fram till lördag för i så fall ska det bli klarblå himmel och en stor skinande sol. Hoppet finns!
 
 
Måndag och ny vecka
och jag har en jobbnatt att se fram emot!
 
:)
 
 

Kommentera

Publiceras ej