Missförstånd!

0kommentarer

Varför tar alla rökare det så personligt när jag tycker att vi ska ha rökförbud på våra arbetsplatser. Vad var och en gör på sin rast är ju en sak, men där emellan. Jag tycker att det luktar så fruktansvärt illa när någon kommer in då de har rökt. Spelar ingen roll om de tvättar sig, det sitter i kläderna. Det är lukten och handlingen jag hatar inte rökaren, och det är en jäkla skillnad. Hade jag fått bestämma så hade jag velat att alla slutade röka och att ingen börjar för KOL och lungcancer är inte roligt att dö i. Jag vet, träffar på dem på jobbet. Ångest och massor av lidande är vad som väntas. Inte så trevligt att stå och se på när någon kvävs till döds. Så jag önskar och hoppas att många bestämmer sig för att sluta och att de inser vilken tjänst de gör sig själva och inte minns för plånboken.
 

Måndag igen och den sista denna månaden!
 

Kommentera

Publiceras ej