Måndag så här mitt i månaden!

0kommentarer

Halva oktober är nu passerad och resterande av halvan är påbörjad. Om jag nu inte kommer att frysa ihjäl så är almanackan fullklottrad av möte, utbildningar, jobb och en efterlängtad födelsedagsfest. Lillebror fyller jämt. Min träning går framåt och jag känner mig starkare för varje dag. Fick ett skrattbryt för några dagar sedan då jag läste att man skulle variera löpningen med att stanna emellanåt för att göra lite armhävningar. Sagt och gjort!!! Jag är verkligen urkass på att göra armhävningar, det blev ju knappast inte bättre efter min nyckelben/axelskada. De dagar jag inte hinner löpträna så gör jag övningar hemma. Eftersom N och jag umgåtts i helgen så har det blivit inomhusträning. Benböjen med 20 kg extra på ryggen gick bra men när det lilla hjärtat erbjöd sig att ligga på min rygg när jag gjorde armhävningarna så blev jag en punkterad valross. Hur som så fick vi skratta i alla fall. Skam den som ger sig, jag SKA lära mig att göra tio stycken regelrätta övningar, nu gör jag någon slags snikvariant. 
 
 
Höstlöven är mycket vackra att titta på!
 
:-)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej