Inte som i drömmen!

1kommentarer

Jag hade en underbar dröm idag efter nattens jobb. Visst är det bra när man kan köra träningspasset medan man sover, men det ger nog inte så mycket mer än känslan som faktiskt fortfarande infinner sig. Jag var ute och sprang och jag svävade fram, på ett endaste lite steg kom jag hur lång som helst. Stämmer inte ett dugg med verkligheten märkte jag när jag sprang hem från parkeringen med tunga steg och med andan i halsen. Vid närmare eftertanke så måste ju sonen fått sina flygande anlag från någon, så det kanske inte var bara en dröm.
 
 
Så var det kvällen igen!
 
:)
  

1 kommentarer

Annika

27 Oct 2016 11:57

Ha, ha...ja du har så rätt. Våra barn måste ju ha fått sina talanger från nån. Vi har en son som är super smart i matte. Vem i hela fridens namn har han fått det av. Om det är mulet ute kan jag inte räkna för vår miniräknare drivs av solceller. Ha det gott. kramelikram

Kommentera

Publiceras ej