Hösten ska frysas in!

1kommentarer

När jag kom upp till stugan igår så eldade jag i spisen det första jag gjorde. Sedan fixade och donade jag med lite av varje medan temperaturen steg både i stugan och i min kropp. När jag tyckte det var behaglig temperatur så tittade jag på termometern, underbara 27 grader var det. Så var är det för fel på mig!? Efter att ha frusit i veckor så kände jag att kroppen slappnade av och att det infann sig ett behagligt lugn. Vad är det för fel på min inre termostat egentligen. Tror ni att mina ungdomarna skrattade åt mig då jag sprang runt med byxor och tröja i Australien när de höll på att förgås av värme. Hösten ska ju frysas in sägs det så det är väl bara att stå ut. I år blir det ju ingen värmande resa till landet långt borta som kan tina upp mig. Men det finns ju bastu. 
 
 
😁

1 kommentarer

Maria Bromander

22 Oct 2016 15:40

Snygga färger i halsduken. Det är inte något roligt väder här heller just nu. Kallt och ruggigt, regnigt och blåser gör det. Iskallt. Jag bara hoppas snön dröjer för regn går stå ut med. Här är så torrt. Brasa, det var ingen dum idé. Kvällen är räddad. TAck o kram!

Kommentera

Publiceras ej