Tack för mig, nattpatrullen!

6kommentarer

Nästan på dagen har jag jobbat 14 år i nattpatrullen och inatt gjorde jag min sista natt där. Från och med idag så säger jag hej då till mina underbara brukare för på måndag är det dags för nytt jobb. Dagtid och förhoppningsvis om nu klockan ringer och jag orkar upp ur sängen så ska jag vara på plats 07.00. Inte varje dag man är på anställningsintervju men roligt var det. Det var en hel del sökande så jag känner mig grymt nöjd över att jag fick möjligheten att göra något annat nu. 2016 levererar redan från start. Ni lär säkert få läsa mer om mitt nya jobb och för mig något annorlunda arbetstider. 
 
 
 
Ska nog fira lite nu med en stor kopp te 😃
 
 

6 kommentarer

Mia

30 Jan 2016 10:55

Grattis till nya jobbet! Jag tror det är väldigt stimulerande och nyttigt att byta jobb ibland... Så önskar jag dig Lycka till på nya jobbet och att du ska trivas där.

Gittan

30 Jan 2016 19:19

Grattis till nya jobbet, så kul att du fått det. Visst är det väl bra att byta ibland det behövs lite nytänk.
Kram.

Sara

31 Jan 2016 08:48

Grattis till nya jobbet! 😀

S

31 Jan 2016 09:39

Grattis! Jag tror de ska vara glada över att ha fått dig. :) Bara du nu kan vända tillbaka dygnet så ;)

Kram!

S

31 Jan 2016 09:39

Grattis! Jag tror de ska vara glada över att ha fått dig. :) Bara du nu kan vända tillbaka dygnet så ;)

Kram!

TantGlad

31 Jan 2016 11:46

Grattis. Blir nog skönt med dagtider. Jag tror och hoppas att det gör dig gott.
Jag ska själv byta arbetsplats till hösten, och som nåt som jag tror kommer bli bra för mig.
Man ska byta jobb ibland tror jag.

Varm söndagskram

Kommentera

Publiceras ej