Hejsan 2016!

2kommentarer

Nytt år med nya möjligheter. Satt för en stund sedan och tränade på att skriva 2016, ett år som jag tror kommer att ha väldigt mycket att erbjuda. Som ni säkert redan förstås så har jag inte ägnat min blogg, inte min dator heller för den delen så mycket tid som jag hade velat. Jag har sedan jag kom hem från Australien haft lite mycket att stå i, jobb, julgransförsäljning, barnbarnsgos och lite annat gos. Sonen med flickvän har kommit hem och eftersom de bor hos mig tills vidare så har det blivit en hel del trevliga fikastunder och många långa samtal. Är så lycklig över att familjen är samlad. Lite lättare då att ses. Men jag är väldigt tacksam över mina resor till Australien som blivit verklighet tack vare att sonen varit där i tre år.  Året 2015 slutade så perfekt som det nånsin kan, eftersom 2016 börjat med samma härliga känsla så kan det bli hur bra som helst.
 
 
Gott Nytt!
 
:-D

2 kommentarer

S

03 Jan 2016 04:14

God fortsättning på alla sätt och vis!

AnnaKK

04 Jan 2016 14:08

Ja, låt oss hoppas att 2016 blir ett BRA år fullt med både roliga saker och möjligheter!! :-) Tittade på en årskrönika från TV-Nyheterna häromdagen, och på det planet fanns det då inte mycket positivt att säga om 2015... Men man får ju hoppas att en och annan har haft det toppen på ett personligt plan istället! För egen del kändes 2015 som en slags parentes av nåt slag...? Ser fram emot lite mer spänning och nya utmaningar i år!! :-)

Kommentera

Publiceras ej