Jobbet kallar!

1kommentarer

Även om jag nu mera är på jobbet flera timmar än innan så har jag redan bara efter en och en halv vecka märkt att jag på den jobbfria tiden känner mig mera vaken. Visst tar det lite tid att komma in i nya rutiner, arbetstider med mera omvårdnad, mediciner, beställningar och mycket annat så är det bara till att ta en dag i sänder. Hur som så trivs jag utomordentligt bra och jag har fantastiska arbetskamrater som gör arbetet så mycket lättare att hantera då vi har brukare som är väldigt sjuka. Ledig dag på schemat men föreläsningen som erbjöds vill jag inte missa. Så nu bär det snart av mot jobbet. Ska bara drömma mig bort en stund först.
 
 
 
Ha en bra fortsatt dag!
 
😃
 

1 kommentarer

Annika

11 Feb 2016 08:27

Härligt att du trivs på ditt jobb och att ha fina arbetskamrater är ju så viktigt. Hoppas att det var en intressant föreläsning.
Ha det gott. Kramen

Kommentera

Publiceras ej