Städa lite här och städa lite där!

2kommentarer

Jag tyckte att nu är det minsann dags för lite röj i min lya. Sortera papper, plocka undan, fixa i lådor och garderober och rensa ut det som inte används. Kan ju vara bra att ha det där fixat innan det blir dag för resan. Om inte annat så är det skönt när man kommer hem och sådant redan är gjort. När jag ändå är i farten så kan jag ju passa på att möblera om lite. Städ och annat plock är ett måste men att möblera om det gillar jag. Nu tar jag paus för det är så fint väder ute.
 

Ha det bra!
 
:-D

2 kommentarer

TantGlad

24 Sep 2015 06:48

Städa och plocka det måste man göra ibland.
Ha det så gott och en fin torsdag till dig.
Kramkram.

S

24 Sep 2015 11:51

Oj, vilket mysigt par där i fönstret.
Du tänker nog rätt om att det är skönt att ha det gjort när du kommer hem.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej