Sex veckor till sommaren!

2kommentarer

Sitter här och drömmer mig bort lite. Känns riktigt bra faktiskt. Inte utan att man småler lite över att shortsen, linnet och solkrämen ska packas i resväskan istället för att läggas längst in i garderoben. Ska bli så underbart att få krama sönder sonen och Jenny lite efter ett års väntan. Längtar efter att få möta alla leende människor längs med morgonpromenaden. Få stiga upp varje morgon och veta att värmen gör min kropp så hel. Jag drar ett långt och djupt andetag medan jag njuter av känslan. En tår av lycka rullar ner för min kind.
 
 
Härliga lediga söndag!
 
<3

2 kommentarer

Gilla

13 Sep 2015 20:35

Jag avundas dig, att du ska iväg på din resa. I år blev det inte nån alls för oss på grund av lite ohälsa. Annars reser vi att par/tre gånger om året.

Sv: Tack för kommentaren hos mig. Roligt att du gillade mina rader. Välkommen tillbaka nån gång.


Kram/Gilla

Anonym

15 Sep 2015 06:22

Så härligt det låter och så kul att träffa nära och kära. Och lite sol på sig är ju inte helt fel heller.
Kram på dig.

Kommentera

Publiceras ej