Post it lappar!

2kommentarer

Hela mitt soffbord är fullt av "post it lappar" efter dagen alla samtal med olika försäkringsbolag. Det är nämligen dags att förnya bilförsäkring och konstigt nog så är det flera bolag som hört av sig för att de vill ha mig som kund. Men eftersom jag själv vill styra detta så har jag ägnat några timmar åt att ringa runt. Bilförsäkring som bilförsäkring kan man tycka men det är en hel del som skiljer alla dessa bolag åt. Självrisk, vem får köra bilen, står den i parkeringsgarage, vilka förmåner ingår och mycket mycket mera. Känner mig rätt så nöjd nu när jag väl kommit till beslut.
 
Nedan kan ni se en mycket nöjd kille över sin födelsedagspresenten som vi la ihop till. BMX är mångas önskning nu har jag förstått. Här ska det trampas och trixas och de kommande uppvisningarna behöver jag nog inte vänta så värst länge på.
 
 
Medan jag dricker ingefära i alla möjliga och omöjliga former som skydd 
mot alla otäcka sjukdomar som förekommer på jobbet...
.....önskar jag er en finfin eftermiddag!
 
:-)
 

2 kommentarer

Anonym

03 Sep 2015 19:39

Ja det är en hel djungel med alla försäkringar, elbolag och allt som ska väljas. Jag blir lite trött på det men det kan vara väl värt att ta reda på lite.
Kram på dig.

Mia

04 Sep 2015 11:50

Ojojoj, jag förstår att det är en mycket lycklig kille! Hjälm har han också, toppenbra!

Precis så ska man göra med sina försäkringar och andra avtal. Men jag är för ointresserad... än så länge i alla fall.

Kommentera

Publiceras ej