Ölands största biboende!

1kommentarer

I en liten springa mellan husgrunden och träpanelen på min lilla stuga har det flyttat i flera tusen bin. Jag tror att de är bi för de är mycket mindre än getingar. De är så många att jag blir mörkrädd bara av tanken på om de skulle få för sig att börja jaga mig. De ser i och för sig snälla ut men de är ju så många. Svärsonen som tycker det är lite kul med bin ska få göra något åt mina husdjur. Hur som så vill jag inte ha de så nära huset eftersom jag är superallergisk. När jag var ute på kvällen så fick jag för mig att de svärmade för det var ett jäkla liv en längre stund. Blev lite fundersam varför jag hittade en hel del döda bin inne i huset när jag kom upp i förgår, men det kan ju ha sin förklaring nu när jag vet var de finns.
 
Inget foto på något bi, men de sticks nog vilket som!
 
Natti natti!
 
Ny vecka nya möjligheter!
 
:-)
 

 

1 kommentarer

S

07 Sep 2015 19:14

Det finns inte någon biodlare i trakten som vill ha dem? Fast jag har för mig att det är skillnad på tama och vilda bin.

Jag förstår om du är nervös ifall du är allergisk.Trist.

Ha det så gott.
Kram!

Kommentera

Publiceras ej