Hittekatt!

2kommentarer

Min stora dotter har nog värdens snällaste katt. Deras fina katten är en hittekatt, det var flera syskon från början som hittades på olika ställen men några var i så dåligt skick att de inte gick att rädda. Denna lilla ulltussen var väldigt dålig i magen då han dök upp hos min granne där jag hade huset innan. Eftersom de inte kunde ha honom kvar och jag var i flyttankar så frågade jag min dotter om de hade plats i hemmet för en knasig och rolig katt. Nu är det några år sedan Bambam flyttade till Kalmar och många gosestunder har det blivit genom åren. Vad barnen än hittar på med katten så spinner den och låter sig välvilligt vara med på det mesta. Någon bättre barnkatt kan man nog inte ha. När detta foto tog så var han häst.
 
 

Trevlig kväll!
 
:-D
 

2 kommentarer

Lena i Wales

13 Sep 2015 13:21

Så fin katt och så fint barn!
Vi hade också katt när barnen var små och vi älskade henne allihop.
Ha en skön söndag!

S

13 Sep 2015 15:34

En så mysig bild - som vanligt. :)

Vi hade två hittekatter när jag var barn - en kom från ett katthem, och en bara flyttade in. De var jättehärliga. Den sistnämnda åt nästan allt så man kunde inte ha något stående på bordet. Fick han melon blev han närmast euforisk. :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej