Hej Septemeber!

2kommentarer

Då var tiden inne för att välkomna hösten. Solen skiner idag och temperaturen visar 22 grader. September brukar vara en väldigt vacker månad, kan ju beror på att jag tycker det eftersom det är min månad. Det är lätt att sörja den sommar som redan rusat förbi, men det är då man ska öppna ögonen för att njuta av dagen. Parkens blommor i alla färger är fantastiks fina, trots augustis torka. Pappas rabatter duger också bra för att Nikon och jag ska bli nöjda. Nu ska jag och min cykel ta en runda innan det är dags för möte, bilen är packad så efter där drar min blå och jag till den avlånga ön.
 

Ha en bra dag!
 
:-)

2 kommentarer

Maria

01 Sep 2015 19:28

vilken vacker bild. Ha det så gott på den avlånga ön!

Anonym

01 Sep 2015 19:58

Viken vacker bild och ha det så skönt på den avlånga ön. Kram.

Kommentera

Publiceras ej