Fejka en powernap!

3kommentarer

- Lägg båda händerna på en plan yta. Tag ett djupt andetag och lyft långsamt ett finger i taget. Tänk (eller säg för dig själv) "En timmes sömn" och sänk samtidigt fingret. Gå varvet runt med fingrarna och upprepa tre gånger. Effektivt? Kroppen kommer tro att du tagit en powernap.
Det här måste jag testa nästa gång jag jobbar och ögon går i kors av trötthet. Funkar det så är det ju toppen!
 
 
 
Trevlig torsdag mina vänner!
Grattis till Hildegard och Magnhild som har namnsdag 😀

3 kommentarer

Mia

17 Sep 2015 10:59

Jag är nog fel ute... men tycker det låter som "komma till ro"-metod. Jag ska testa det någon gång när jag har svårt att somna... ;-)

Inger Maryissa

17 Sep 2015 12:33

det verkar intressant...kanske jag skulle prova när jag har svårt att sova..
ha en fin torsdag du också. kram

TantGlad

17 Sep 2015 20:11

Låter intressant detta.
En varm kvällskram från mig.

Kommentera

Publiceras ej