Då var man hemma!

5kommentarer

Resan hem gick mycket bra, tiden går fort även om man inte kan tro det. Det finns ju alltid något som man kan fördriva tiden med om inte annat kan man ju kolla på fina foto från resan, och det tröttnar jag aldrig på. Kan väl inte påstå att det var upplyftande att komma hem till detta grådisiga till väder, man jag får väl inte klaga det kunde varit 50 cm snö. Dubbdäcken har ju inte kommit på ännu, förhoppningvis så får jag en tid i veckan. Idag ska jag på födelsedagskalas hos fina Nea som fyllt år när jag var i AUS. Så nu är det dag att blås ut första ljuset i adventsljusstaken och packa in paketen i bilen. Mot Kalmar. 
 
 
Önskar alla en fin första advent!
 
😃

5 kommentarer

S

29 Nov 2015 11:01

Skönt att själva resandet verkar ha gått bra.

Nej, det är väl inte riktigt så mysigt väder här (det haglade just hos mig) men julbelysningarna börjar åtminstone komma upp. :) Jag funderar på att gå ner på skyltsöndagen om det inte är alltför ruggigt om ett par timmar.

Ha en härlig dag i Kalmar!
Kram!

Gittan

29 Nov 2015 17:27

Skönt att resan gått bra och vädret här är väl ingen höjdare heller, grått och blåsigt. Jag vill ha lite snö så det blir lite ljusare. Kram på dig.

www.badtant.bloggo. nu

29 Nov 2015 19:54

Förstår att det det känns lite si så där att komma hem till detta skit väder. Men nu har du många fina minnen och foton att se tillbaks på.
Kram på dig.

TantGlad

30 Nov 2015 05:05

Välkommen hem.
Förstår resan har varit bra och trevlig.

Nu är det första advent. En fin sådan och En fin ny vecka önskar jag dig.

Kramkram.

Pernilla

30 Nov 2015 13:07

Det måste varit en hemskt chock för kroppen att komma hem till den här grådassiga tillvaron. Det härliga med att komma hem är att solen ännu dröjer sig kvar i huden. Den brukar kännas ganska långt efter.
/P

Kommentera

Publiceras ej