Redan en månad!

0kommentarer

Tänk att det redan är en månad sedan vi kom hem från ett soligt Australien. Tänker dagligen på hur skönt och energigivande vår tripp var. Ärligt så hade jag kunnat åkt nu för att slippa alla kläder och denna kylan. Men men nu är jag hemma i Sverige och då får man vara glad över att man har bostad, jobb, hälsan och härliga nära och kära runt sig. Eftersom jag troligtvis ska dra igen i slutet på året så känns det ju inte så betungande att vara hemma för att tjäna ihop till den kommande resan framöver.
För att tala om något helt annat så måste jag bara delge er att det är helt otroligt vad jag sover gott i min nya lya. Tror inte jag sovit så gott sedan jag var på Öland senast......och det var länge sedan :-)
 
 
Sonen och jag var ute och fotade, lånat foto av honom.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
:-)
 
 

Kommentera

Publiceras ej