Promenadsällskap!

1kommentarer

Idag fick Nikon följa med på hundpromenaden för jag tänkte visa er hur det ser ut bakom knuten. När jag kommer ut från min port så bara går jag ner för en liten backe och så öppnar hela härligheten upp sig. Hjärtans stig går precis vid vattnet och det är nästan som i Australien där människor gammal som ung är ute och går tidigt som sent. Enda skillnaden är att här i denna staun ser man inte lika glad ut som man gör i Australien när man är ute och går. Men det är jag, så snart får jag nog namnet "byfånen". Även om jag i grund och botten är en lantis så måste jag säga att just nu så passar detta levandet mig mycket bra. Mina föräldrar bor på landet och de får besök mycket oftare nu än innan och det är de mycket glada för. Sedan så jag åker till min kära stuga och så kommer jag hem till min lya när jag jobbar eller bara för att inte göra någonting. Perfekt! En natt till sedan så är jag ledig, igen!! :-)
 
Saltö
 
Brändaholm och kruthuset
 
Långö
 
 

Goder afton på er!
 
:-)

1 kommentarer

Micke

06 Jan 2015 14:10

Oj va fint...jo...lite av båda är ju aldrig fel...bra att ha det så tror jag.
Ha de bäst :)

Kommentera

Publiceras ej