Vitaminboost!

5kommentarer

Vila, vätska, värme är vad jag behöver just nu. Jag drog benen efter mig bort till apoteket för att se ifall de hade något som kunde hjälpa mot min hosta. Slemlösande, kramlösande, febernedsättande och ett rör med c-vitamin och lite annat fick följa med tillbaka. Nu håller jag tummarna att jag INTE behöver vänta 4-6 veckor som det kan ta för den här influensan att ge med sig.  Det kunde varit mycket värre, så där bara till att gilla läget. En liten påskgumma kom inom och piggade upp vraket en stund så nu känns det redan mycket bättre.
 
 
 
Host, host, host!!!!
 
 

5 kommentarer

Birgitta Jacobsson

03 Apr 2015 19:33

Vilken söt liten påskgumma då, du får kurera dig med medicamenter från apoteket och hoppas det går över snart. Kram. ☺

Anonym

03 Apr 2015 19:49

Hoppas det går över lite snabbare än så.
Ha en glad påsk nu.

Hälsningar guldkryckan

TantGlad

04 Apr 2015 07:53

Du får kurera dig vännen.
Vilken JÄTTESÖT påskgumma. Gullig till tusen.
Kramar ska ni ha.

GLAD PÅSK!

S

04 Apr 2015 09:50

Underbar påskgumma, sånt piggar upp!

Trist med sådana där långdragna infektioner, hosta är ett elände. Men du kan åtminstone hävda att du har försökt allt!

Jag har inte varit riktigt förkyld på länge (3 år?) men nu kommer min mans barnbarn i lågstadieåldern på besök nästa vecka, så det återstår att se om man överlever deras basilusker...

Ha en så trevlig påsk som du nu kan!
Kram!

Inger Maryissa

04 Apr 2015 16:07

Jätte-sött foto !!
Trist att du råkat ut för influensan, och jag har hört att den är extra svår i år.
Hoppas det du köpte från Apoteket lindrar och att du blir friskt och kry snart..
Stor kram till dig och Glad Påsk

Kommentera

Publiceras ej