Växer så det hörs!

2kommentarer

Trots att det bara är några dagar sedan jag körde från mitt älskade Öland så har det hänt hur mycket som helst med växligheten nu när jag återvände. Tyvärr så har det inte hänt lika mycket när det gäller bortskrapning av färg medan jag varit här ifrån. Det är ju så tråkigt att skrapa så det finns inte, men som tur är så överväger det färdiga resultatet de där långa timmarna med skrapan. Ärligt talat så får jag väl skylla mig själv eftersom jag valde att göra det trärent. Den mycket goda salladen som nu är dagens skrapbelöning smakar fantastisk gott. 
 
 
 
Nu var visst matrasten slut!
Ha en trevlig kväll :)

2 kommentarer

S

26 Apr 2015 08:22

Oj, så det prunkar! Nä, skrapa färg kommer nog inte så högt upp på listan över nöjen, men det blir åtminstone ett konkret resultat till slut, så skrapa på!

Här ser det ut att bli riktigt grått och blött idag, och de 18 graderna är som bortblåsta. Men det är ju faktiskt fortfarande april...

Ha en skön helg ändå, kram!

Gittan

26 Apr 2015 11:38

Så fint, min mamma kallade dom blommorna för Charlotta blommor för dom var alltid lagom utslagna till den 12 maj när min bror fyller år.
Skrapa färg är ju inte det skojigast man kan hitta på men det blir ju bra. Kram på dig.

Kommentera

Publiceras ej