Soligt hos mig!

2kommentarer

Det är alltid lika kul att säga att solen skiner hos mig när pappa ringer för att berätta att det regnar hemma. Jag var lite tveksam till vädret innan jag körde upp eftersom jag såg på rapporten att det skulle regna på eftermiddagen igår på Öland. Jag är ju lite väderberoende eftersom jag håller på att skrapa på stugan. Men solen har lyst hela helgen från och till hela lördagen och med klarblå himmel idag så jag är nöjd, med vädret i alla fall. Jag ska inte vara tjatig, men det är såååååååå tråkigt att skapa så det är till och med roligare att ligga på knä och plocka ogräs i min trädgårdsgång.
 
 
Då var det dags för en jobbnatt igen!
 
Ha en fortsatt trevlig kväll :-)
 
 

2 kommentarer

Eivor

26 Apr 2015 22:57

Alltid roligt att solen skiner. Det har den gjort här flera veckor nu.

Ha det trevligt på jobbet, kan ju vara bra på nattjobb också.

Kram

S

27 Apr 2015 00:10

Jaså, det är där solen är!

Hoppas din jobbnatt flyter på bra.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej