Ska krama ur det sista!

3kommentarer

April närmar sig sitt slut trots att den nyss börjat. Har hunnit en hel del nu när jag summerar månaden även om jag hade hoppats på att hinna lite till, men så är det väl alltid. Inte utan att jag är lite nyfiken på maj eftersom det kommer att hända lite spännande saker både här på hemma plan och en hel del på andra ställen i Sverige. Jag har även lite ommöbleringstankar och hemmafix att göra när tillfälle ges. Ska ha en liten minisemester framöver och det är ju alltid trevligt med tanke på vilken fin månad maj är. Nu är i alla fall gröten på plats, räkningarna betalda och sängen ropar, lika bra att få tyst på tjatet :-)
 

Ha en fortsatt fin dag!
Här är det sovareväder :-)
 

3 kommentarer

Annika

27 Apr 2015 10:21

Du har verkligen en spännande månad framför dig. Ha nu en toppen Måndag så här i slutet av vårmånaden April.
Kramelikram

Spanaren

27 Apr 2015 11:44

Så vacker bild!
Nu blir jag allt nyfiken vad du har för planer i ditt sinne men vet att du kan inte hålla dig så ...
Sov gott/ kram

Soffie69.blogg.se

27 Apr 2015 21:41

Å vad vacker magnolian är,om vi hinner och vädret är bra kan vi gå till vår vackra stadsträdgård där finns massor av blommor,må så gott

Kommentera

Publiceras ej