Jag är redo....eller inte!!!?

4kommentarer

Hostan är borta, snoret avtorkat, håret borstat och naglarna nymålade. Ikväll så ska danseskorna på och festblåsan dammas av liksom jag. Nu finns det ingen återvändo. Så snart är det bara till att ge sig iväg och göra det bästa av det. När jag för en stund sedan öppnade garderoben så hittade jag inget att ta på mig, konstigt fenomen som vi kvinnor har. Så.....den som inga kläder har får gå med rumpan bar :-)
 
 
 
 
Önskar alla en trevlig och härlig lördagskväll!
 
:-)

4 kommentarer

TantGlad

19 Apr 2015 11:37

Hahaha.....roligt du skriver.
Men visst Äre så. Alltid så blir det krångligt då man ska välja kläder.
Du.....Hoppas ändå att du inte behövde gå med rumpan bar hihi.
Hoppas kvällen vart bra.
Kramelikram till dig.

Soffie

19 Apr 2015 21:11

Hej!
Hör av dej om du hinner ses då du kommer till Karlstad du kan maila mig på [email protected]

Soffie

19 Apr 2015 21:26

Såg ditt svar nu vad kul hör av dej när du kommer så träffas vi ❤️

Ailas

20 Apr 2015 08:40

Rumpan bar skulle kanske vara en succé, i alla fall så länge du får s.a.s. vara kvar på banan. :)

Jag har faktiskt varit på dans i nattlinne... hade nog inte heller något bättre att ta på mig. Hade det jättekul!

Önskar dig in start på veckan och skickar en varm
kram

Kommentera

Publiceras ej