April, April....

4kommentarer

Jag brukar alltid vara på hugget när det gäller att luras den 1 april. Det har skapat många goa skratt eller mördande blickar genom åren. Men i år så har det hänt något, är väl inte i fas för att skämta kanske. Vaknade med värdens huvudvärk, ont i halsen och en hosta som säkert holt hela kåken vaken under morgontimmarna. Så idag har jag inte ens kollat upp mediernas skämt, det brukar nästan vara det första jag gör då jag vaknar. Får kurera mig lite nu på förmiddagen så kanske jag kommer igång med något dåligt skämt under dagen. Vätska ska vara bra, sägs det.
 
 
Har du blivit lurad idag?
 

4 kommentarer

Spanaren

01 Apr 2015 09:21

Vacker bild!¨
Hoppas verkligen att det går över fort så att du får njuta av påsken. Krya på dig/ kram

AnnaKK

01 Apr 2015 10:04

Bryr mej inte heller om några aprilskämt idag, för livet skämtar med mej mest varje dag just nu!? :-\ Igår var det dags för modemet till den stationära datorn att tacka för sej, så nu blir det vare sej nya blogginlägg eller betalda räkningar förrän ett nytt sådant är införskaffat. Fick dessutom veta att en nära bekant drabbats av cancer... :-(

Krya på dej och hoppas att du trots allt får en fin påskhelg! :-)

Kram-Kram!

S

01 Apr 2015 10:47

Nä, idag har jag inte riktigt engagerat mig i skämtandet. Inser att jag bläddrade igenom hela Metro när jag väntade på provtagningscentralen utan att notera något, så det måste ha varit ett diskret skämt, eller så fungerar bara inte min hjärna på morgonen. ;)

Vätska är bra, krya på dig!
Kram!

Soffie

01 Apr 2015 21:08

Men usch att du känner dej krasslig,krya på dej nu..nä har inte blivit lurad är alltid på min vakt en sån här dag..däremot så lurade jag min klass jag sa att år 2020 ska vi ha ett alfabet utan åäö för att vi ska anpassas till eu..fniss barnen gick på det och de började fundera hur tusan vi skulle lösa det.haha kramen tills ej å glad påsk

Kommentera

Publiceras ej