Se men inte röra!

2kommentarer

Medan mina arbetskamrater roade sig på vattnet fick jag sitta bredvid och kolla på. Men å andra sidan så var det en väldig trevlig syssla med tanke på att det blåste nordan och vattnet var kallt. Någon skulle ju för övrigt sköta om så att vi fick lite i magen och den sysslan tog jag ju gärna på mig. En grillad korv och lite annat gott smakar ju alltid då man är utomhus. Väldigt trevligt att träffas så här i all enkelhet för att bara umgås.
 
 
 
 
 
 
:-)
 
 
 

2 kommentarer

AnnaKK

30 May 2014 10:58

Ja, du får åtminstone lugna dej med såna aktiviteter tills du kommer till Australien här näst! Passar nog trots allt lite bättre att slå upp axelskadan igen där än här hemma!? ;-)

Men visst ser det vansinnigt KUL ut att fräsa omkring på en sån där manick! 8-D

Grilla korv känns det som att jag har tröttnat på för tillfället. Mycket av mathållningen vid renoveringsobjektet har ju bestått av det - och nån enstaka gång av annat som också går att grilla... Men igår släpade vi med oss en microvågsugn dit - och aldrig förr har väl micrade makaroner och biffar smakat bättre!?! :-D

Annika

30 May 2014 12:19

Brrrr vad kallt. Jag hade nog oxå föredragit att sköta om matlagningen istället. Men förstår att ni hade en jätte trevlig dag.
Ha nu en fin helg.
Kramen på dig.

Kommentera

Publiceras ej