Mycket firande!

1kommentarer

Let´s Dance, födelsedagsfirande och Eurovision Song Contest. Jag har liksom bara förflyttat mig mellan festligheterna hela helgen. Tur man inte ska jobba för nu måste jag vila upp mig inför blodomloppet i morgon. Fem taggade tjejer i lag Team Activa Zoo, det är en av tjejernas pappa som har sponsrat oss med tröja och anmälningsavgift. Efter loppet blir det fikakorg och härlig samvaro. Ojojoj...höll på att glömma bort att jag även hunnit med en nagelbitande fotbollsmatch i helgen. Derby mellan Rödeby AIF och IF Trion, matchen slutade 1-1.
 
 
:-)

1 kommentarer

AnnaKK

12 May 2014 06:51

Jag har också haft en fullspäckad helg, fast inte alls lika varierad som din. :-) Och jag har mest bara förflyttat mej från det ena renoveringsobjektet till det andra, med lite mellanlandning här hemmavid då och då också. Faktiskt har vi redan börjat fundera på om vi inte måste sätta igång några större projekt i det här huset också, när vi väl har fått de andra klara - för hur ska vi annars fördriva kvällar och helger + bebehålla vår nyvunna goda fysiska form!? ;-)

Kommentera

Publiceras ej