Linoljesåpa!

4kommentarer

När jag var i byggvårdsbutiken på Öland så hittade jag ett rengöringsmedel som jag verkligen kan rekommendera. Linoljesåpan är både miljövänlig, effektiv och biologiskt nedbrytbar. Flaskan kostade 100 kr men man behöver bara använda lite för att få bra resultat så den varar länge. Den går bra att använda till både kallt eller varmt vatten för att det ska bli rent och det är ju bra. Jag fick en nästan ny kyl/frys av min lillebror som de hade haft på ett bygge den var inte så vidare fräsch inuti kan jag lova. men en omgång med linoljesåpan så blev den som ny. Mitt trägolv i stugan går lätt som en dans att rengöra efter Gozzis tassaravtryck när han varit ute. Det bästa av allt är att man kan använda linoljesåpan till all slags rengöring och det luktar så gott efteråt. Mycket nöjd!
 
 
Söndag och det är dags för kneg igen!
 
:-)
 
 

4 kommentarer

soffie

18 May 2014 21:09

tackar för det tipset...

Synskadad fyrabarnsmamma

18 May 2014 22:18

Godkvällens!
Detta medel har jag aldrig hört talas om men den verkar ju hur bra som helst :) Tack för tipset!
En massa kramar

AnnaKK

19 May 2014 06:55

Såpa har man ju alltid hört ska vara bland det bästa - fast jag har nog faktiskt nästan aldrig testat det. Linoljesåpa visste jag inte ens att det fanns nåt som hette!? :-) Men stora blarriga hundtassavtryck på golvet är jag desto mer bekant med... Brukar väl oftast dammsuga upp dem när de har torkat... Ähum!

Hoppas arbetspasset gick bra, och sov så gott en stund nu då! :-)

Spanaren

22 May 2014 09:35

Tack för tips!
/kram

Kommentera

Publiceras ej