Lilla katten!

6kommentarer

När jag var och hälsade på sonen ner vid båten för några dagar sedan så kom hans kompis förbi med sin katt i ett koppel. Han berättade att katten var med över allt, i bilen, på promenaden eller vart han än skulle. Katten var väldigt social, till och med Gozzi fick hälsa utan att raggen reste sig. Jag gillar verkligen katter, de är så häftiga på något sätt, styr och ställer som de själva vill. Jag hoppas verkligen att jag kommer att vara kattägare igen någon gång.
 
 
Helg igen och Öland är som vanligt alldeles underbart!
 
:-)

6 kommentarer

soffie

03 May 2014 22:57

å va fin den är vilka ögon:)

S

04 May 2014 10:12

Mycket vacker katt!

Du har väl sett den här?
http://weknowmemes.com/2011/12/difference-between-a-cat-and-a-dog/

Kram!

S

04 May 2014 10:12

Mycket vacker katt!

Du har väl sett den här?
http://weknowmemes.com/2011/12/difference-between-a-cat-and-a-dog/

Kram!

Inger Maryissa

04 May 2014 21:56

En så söt kisse !
och ja, att ha en katt är så mysigt....jag vet...
saknar min goa kisse mycket
kram

AnnaKK

05 May 2014 09:47

Jag gillar vissa katter, och vissa katter gillar jag inte alls! De måste ha en trevlig och sansad personlighet för att smickra mej - allt för egensinniga betackar jag mej för. Hade nämligen en sån "specialare" när jag var tonåring, och det har satt sina spår... (Bland annat i ärr på ena handen, där han bet mej rejält en gång...).

Ha en fin start på nya veckan!! :-)

TantGlad

05 May 2014 19:32

Mycket vacker katt . Jag har 4 missar och jag älskar dom. Alla har sina personligheter och hyss för sig.

Ha en skön kväll nu och...mjaaaauuu.
Kramen

Kommentera

Publiceras ej